Yaklaşık iki buçuk ay sürdü şiddetli gaz problemimiz .prematüre doğdu. Küçücük idi, gaz sancısından inliyordu. İki buçuk aydan sonra yavaş yavaş gaz çıkarması için çaba harcamayı bıraktım. Şu an 5 aylık . yaklaşık 2 aydır da Süt de içse mama da içse kendiliğinden cikariyor. Hiç de gaz problemi yok çok sukur