Kbrkr0734 Ben genelde uyutuyodum çünkü uyanıkken dediğin gibi hep bir mız mız halindeydi. Hiç bir şeye bakmıyordum hep ayağımda sallıyodum. Bırakınca uyaniyodu tekrar sallıyodum tekrar tekrar derken şimdi daha iyi düzenli gibi çoğu zaman çok şükür. Oyun halısı almıştım az biraz onda yatardı ve müzikli oyuncağı vardı onu açardım onunla oyalanirdi. Hışırtılı hikaye kitabı var onunla oyalardim ne kadar oyalanirsa sonra paso sallardim 🤷🏻♀️