Bellatrixxx anladım canım. Benim kızımda ilk başlarda durmak istemiyordu, arkamı döndügüm an ağlamaya başlıyordu. Sonra zamanla alıştı, 8 aylık oldugunda elma havuç felan rendeleyip önüne koyuyordum ben, mama sandalyesinin altına da sofra bezi seriyordum. Döke saça yiyordu,hemde oyalanmış oluyordu. Bende mutfakta işlerimi hallediyordum öyle.