Neslyhn Merhaba, yaz meyvelerini marmelat yapıp kış için kaldırıyor musunuz? Ya da dondurucuya koyan var mı? Örneğin, kayısıyı kış için saklamak istiyorum
Eymenduygy Neslyhn ben elmanın suyu ile kaynatıyorum oğlum için biraz konserve yaptım biraz dondurucuya attım, ister sulandırıp meyve suyu olarak verebilirsiniz, ister muhallebilerine, yoğurduna kalabilirsiniz çok güzel oluyor :)
Neslyhn NNF19 doğrayıp kaynatıp, soğuduktan sonra buzluğa kaldırılıyor değil mi? Daha önce hiç yapmadım da🙂