deletedmom01 Kızlar doğumdan 3 ay sonra adet gördüm şuan devam ediyor 3 gün oldu ilk 2 gün pembe renkte hafif gelirken şuan resmen ayağı her kalktığımda koyu kırmızı renkte be çok çok fazla geliyor benim normalde bu kadar fazla kanamam olmazdı ama şuan aşırı geliyor endişelenmeli miyim? Sizin ilk adet kanamanız nasıldı az mı geliyordu çok mu?
Goncaaa deletedmom01 çok normal benimde ilk ay öyle olmuştu sonraki aylar düzene girdi vücut içindekileri atıyo
Karen deletedmom01 benimde öyle olmuştu çok aşırı ped yetiştiremiyordum doktorumu aradım ilk adet kanamaları fazla olur normal demişti
deletedmom01 Supermother umay1520 NNeslihaNN Karen Goncaaa Kızlar çok sağolun❣️ peki sizin kaç gün sürmüştü?
umay1520 deletedmom01 ilk adet böyle geliyor canım ben insan içine çıkamamıştım bir hafta sonra düzene giriyor için temizleniyor ☺️
NNeslihaNN deletedmom01 beş gün normale döndüm eskidende öyleydi ama ilginç olan sancım olmadı iki kere adet gördüm dogumdan sonra eskiden çok sancım olurdu 🙂
NaimeYilmaz deletedmom01 benmde öyle geldi doktoruma yazmıstm bu kdr yogunsa gormemız lazm gel demıstı 🤷♀️
deletedmom01 [bilinmeyen] Anladım canım herhalde normal bi durum yani ilk adet görmede bu kadar fazla kanama
Busra55 Bende korkup doktora gitmiştim ultrasonda baktı icerde parça kalmış mı diye herşey normaldi emzirmiyorsaniz daha erken olabiliyor adet