Edanurkya Kızlar 1 aylık oldu bebegim emiyor karni tok gazi yok ama ağlıyor Yanı bu herkes de böylemi yoksa artık kolik bebek olduğunu düşüncem biri beni aydınlatır mi
Bal-Kaymak Edanurkya daha çok küçük sadece senin kucağında durmak kokunu duymak için bile ağlayabilir. Her ne kadar gazını çıkartsan da gazı oluyor bebeklerin. Minik gazmanlar🙈 3 ay gaz problemi devam edebilir.
Bal-Kaymak NNF19 Hemen hemen hepimiz geçtik bu yoldan geçmeye devam ediyoruz. ☺️ İnsan ilk zamanlar nasıl olacak böyle diyor ama büyüdükçe gülümsemeleri sonra kahkahaları şenlendirdikçe amann değer be diyorsun ☺️
Bal-Kaymak Edanurkya Şuan 1 yaşında ilk zamanlar öyleydi evet. Aslında şuan da bişey değişmedi . Gün boyu iş yapamıyorum yine sürekli benimle oynamak benimle oturmak istiyor. Canı sıkıldıkça meme istiyor. 🙈Annelik maratonu başladı o bitmiyor ki 😂
Alparslaninannesii Edanurkya bizde 37 günlüğüz ve bebeğim sürekli memede vermeyince çok ağrıyor sakinleştiremiyorum kolik değil biliyorum sürekli kucağımda olmak istiyor hala annemdeyim evime gidemedim
NNF19 Bal-Kaymak aynen öyle belli bi dönemden sonra zaten bebek herşeyi anladıkça mutlu oldukça rayına oturuyor😌
Minikmercimek Aynı postu bende açmıştım ilk zamanlar böyle oluyor genellikle. Bende ne yapacagimi bilemezdim 40 tan sonra düzelir merak etme diyenlere ne alaka derdim ama gerçekten düzeliyormus😃 sizi istiyor sadece tadını çıkarmaya çalışın emin olun gececek🌸