nazlieylul Bikaç gündür bebeğim ek gıda sonrası kusuyor az değil epey epey kusuyor ateşi yok sadece kusma ve iştahsızlık bu şekilde yaşayan var mı halsizliği de yok öğürünce kusuyo genelde öğürme kaynaklı sanıyodm ama gittikçe artıyor