Mavisinannesi6064 “boklu o, sen temizsin” ne demek yahu? :)
Böyle dememeli. Kardeşinin pis olduğunu söyleyerek ondan daha çok uzaklaşmasını ve hatta ondan iğrenmesini sağlar. Sonuçta o boklu. Böyle işler beynine. Çok yanlış.
Daha çok çocuklarının ikisiyle de aynı anda vakit geçirirse, bebeğiyle ilgilenirken “hadi bana yardım et, sen de onun abisisin, birlikte yapalım, kardeşin seni çok seviyor, ben de ikinizide çok seviyorum.” derse birini birinden ayırmamış olur. Bu şekilde büyük çocuğuna hem sorumluluk bilinci kazandırır, hem de iki çocuğunu da ihmal etmemiş olur. Onun da hoşuna gider bir şeyleri başarması.🙏😊