Fatmagul6543 Lactacol gaz damlası kullanıp faydasını gören varmı bebeğimde çok gaz var sürekli ağlıyor birde ağızdan veriliyor degilmi gaz damlalari
1ruzgarmasali Fatmagul6543 ben kullandım faydasini gördüm her bebekte aynı olur mu bilemem tabiki ama tavsiye ederim
gmzlgzl Fatmagul6543 ben kullandm cnm 3 şişe bitirdik sonrasnda gazı pek olmadı hatta gaz damlası kullanmıyorz artk
Fatmagul6543 Merihh ben tam 7 ay kullandım şu aralar yine başladım geri 9 ayligiz yani bence faydası var ben bu arada lactacolu bırakmıştım biogiaya başladım lactacol 2 hafta falan kullandim
Fatmagul6543 1ruzgarmasali teşekkür ederim büyüdük artık bunu yazıyı bebeğim 15 günlükken yazmıştım şuan 9 ayligiz bende faydasını çok gördüm bu zamana kadar da hep kullandım:)
Merihh 1ruzgarmasali 2 gün kullandım ama aşırı huysuzlandı sanırım daha çok sancı yaptı bebeğime bir de uykusuzluğu da artar gibi oldu bilmiyorum belki denk geldi ama
Fatmagul6543 gmzlgzl bizde 10 şişeyi geçtik heralde bizde büyüdük artık bu yazıyı yazdığımda 15 günlük falandik:))
1ruzgarmasali Merihh yani bilemiyorum bize çok iyi geldi her bebekte farklı reaksiyon olabilir tabiki
Merihh 1ruzgarmasali mesela iyi geldiğini nasıl anladınız peki, kakasını rahat mı yapıyordu? Bir de içinde kimyon falan var ya onlar uykusuzluk yapamadı mı mesela bebeğe?