Adu ben çok doktora gittim ama ilk olarak kulak doktoru, emekli olan aile doktorumuz, sonra dahiliye, beyin ve sinir damar bölümü, nöroloji, kalp doktoru, mr çekildi ve o dönem araştırdım en iyi uzman doktor İstanbul’da bir hastanede adını yazabilirim ama ona gidemedim maddi olarak yüksekti. Bu hastalık bana aylar süren ara ile iki defa geldi ve kaç ay kaldı bende sonra gitti ilaçlarla çok zor günler geçirdim halen izleri olur gün içinde sıkıntısı olur bende