Cns_28 AntiFilozof ben 6 buçuk aylık olduktan sonra keçiboynuzu özü vermeye başladım bir tatlı kaşığı kadar. Araştırdığım kadarıyla Pekmezden ziyade özler daha sağlıklıymış 🌸
Balkizlarim AntiFilozof hunnap keçiboynuzu pekmezi verdim 6.aydan beri sabahlari ac karnina 1 tatli kasigi 8. Aydan sonrada keçiboynuzu ozune gectik 😍
Sfk55 AntiFilozof ben dut ve keciboynuzu verıyrm 6 ayından beri OG natural kullanıyorm trendyolda var tam bugday unu bebek irmiği hakiki zeytğnyqg falan hep ordan aldm memnunm i
Rikaa AntiFilozof ben dogal pekmez yaptiriyorum koyden kargolatiyorum . Koy urunleri ve koylulerle kontaktayim surekli. Nerde ne varsa salca pekmez pestil gonderiyorlar.