Kızlar 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım dün arkadaşlarımızla bir kafeye gittik cafe derinin içinde gibi bir şeydi yani ayaklarımız bir iki saat suyun içinde kaldı bugün çok halsizim ve başım çok ağrıyor covid miyim yoksa üşüttün mü acaba başka bi sıkıntım yok eşimi bekliyorum test vermeye gidecegm