Oyku-59 hastayken bizde istemiyoruz normaldir ama açıldığında yer siz bol bol su içirmeye bakın öyle gider azalır ancak ben bol bol su içiyorum bebeğim 4 aylık olduğu için onu da bol bol emzirmeye ćalışıyorum doktora da gittik ama bakalım ilaçlar etkisini gösterdi galiba ful hiç kalkmadan yatıyo şu an ben tabi uyur uykusuna emziriyorum saat tutup da