1prens1prensesannesii Kızlar kayınvalidem çok kayısı göndermiş.. Hepsimi yememiz mümkün değil.. Bende değerlendirmek istiyorum ama reçel önermeyin. Başka ne yapabilirim?
Koala06 1prens1prensesannesii Reçel ve konposto yapabilirsiniz. Kayısının çekirdeklerini ceviz kıracağıyla kırın içinden bademe benzeyen birşey çıkıyor reçele onu da atarsanız dadından yenmez😋😋
[silindi] 1prens1prensesannesii hosaflik için kurutabilir yada reçelini yaparsinz bayilirm kayısı receline ay bı anda canım çekti 😋
Tatlisannedilekk 1prens1prensesannesii Bana da annemler getirdi, birazını yemelik ayırdım yarısını komposto yaptım az önce yarısını da reçel yapıcam. İstersen kurutabilirsin de
polhymnie 1prens1prensesannesii kurutun ya da buzluğa atın bebeğiniz kabız olursa hemen kullanmak için güzel oluyor ☺️