Limoncicegii Benim bebegim 18 aylık bir çok kelimeyi söyleyebiliyor. Su, anne, baba, dede,nene,kedi.. Benimm merak ettiğim 2 veye 3 kelimeli cümleleri yani anne su veya baba gel gibi basit cümleleri ne zaman kuruyorlar?
Maviyesil121212 Limoncicegii bebeğine göre değişir fakat benim kızım 2 yaşından sonra tam anlamıyla cümle kurmaya başlamıştı
tubaelif Limoncicegii benim kız 19 aylıkken iki kelimelere baslamıştı. Suan 25 aylık 4 5 kelimelik cümleler kurar. Şimdiden sonra hızlı gider yani. Park imkanı varsa götürün gercekten etkiliyor
Goktugunannesiseda52 Limoncicegii Benim oğlum 2 yaşını doldurdu nisanda 1 ay sonra “baba orda mı” “baba geldi” “anne kaka geldi” gibi cümleler kurmaya başladı şuan resmen oturup sohbet ediyoruz 😊 2 yıl 2,5 aylık. Sizin bebiş biraz daha büyüsün konuşmaya başlar 😊
Limoncicegii tubaelif çok fazla park imkanım yok maalesef birde ilk çoçuk oyun arkadaşı da pek fazla yok..
Limoncicegii Goktugunannesiseda52 ah ne kadar güzel bende sohbet etmek istiyorum birazda ondan merakım
Sevgiguveen Limoncicegii değişiyor canım ne kadar net cümlelerle konuşursan o kadar iyi benim kızım 13 aylık baba baybay dıyor dışarı çıkarması için :) işe gıderken habıre baba peşindeyiz baba geh yapıyor gel değilde net soyleyemesede birşeyler kıvırıyor 😂😂
Limoncicegii Sevgiguveen anladım önceden sadece kelimeleri söylüyordum ama artık ne işe yaradıgını yada nasıl kullanıldıgı gibi uzun cümlere kuruyorum bakalım bizimki ne zaman konuşucak
ebrarin_annesi Limoncicegii 2 yasinda daha yeni yeni anne ver aba yirdee gibi tatliş cumleler kurmaya basladi 😍😊
Annesirintugceuzun Limoncicegii Benim kızım 20 aylıkken başladı 2 kelimeli cümlelere. Ancak bu durum her çocukta farklılık gösterebilir. 20 aylıkken başlamazsa aman geç kaldı demeyin. Gayet normal çünkü. ☺️
Limoncicegii Annesirintugceuzun çevremdeki bebeklerden gözlemlediğime göre normal olarak gidiyoruz ama ben ses tonunu konuşmasını merak ettiğim için sabırsızlanıyorum☺️
Nurcan03 Limoncicegii benim kızım da 18 aylıkken benzer şeyleri söylüyordu. Hatta üç dört tane ikili cümlesi de vardı. Ama zamanla sadece tek ikili cümleye düşürdü. Şu an 22 aylık her merak ettiği şeyi bu ne diye soruyor. Cümleleri yok ama kelime sayısını çok arttırdı. Eli kulağında 2 yaşında söyler diye bekliyorum. Siz de zamanla göreceksiniz zamanla kelime sayıları çok artıyor. Cümle de zamanı gelince söyleyecektir.
Limoncicegii Nurcan03 şuan aynen öyle hergün kelime sayıyı artıyor söylediğimi tekrarlıyo.. beklemedeyim cümlelerini
Volmine Limoncicegii canım büyüm kelimeleri söyleyemiyor. Benim oğlum 22 aylık mesela baba nerde diyor baba gitti Volkan gel diyor yani kelimesi yok öyle çok ama bildiği şeyleri istediği zaman kullanıyor
Annesirintugceuzun Limoncicegii Ben de öyleydim. Bir ara şöyle oldum; Allah aşkına biraz sus 😁😁😁 Bir çözüldü mü dili daha da susmuyorlar 😁