Benim ogl su an 5 yaşında . 3 aylikken kabiz olmuştu ve 10 gun yapmamisti kakasini. Herseyi denedim doktora goturdum ama nafile. Kayınvalidem ben mutfaktayken oğlun popişine sabun bırakmış kucuk bi parca. oglum saniyesine yapti kakasını. Gorunce cok sevindim yapmasina. Ama bi yandan cok sinirlendim kayinvalideme. Zararli olabilirdi sonucta. Gülsemmi aglasammi bilememistim yani 🥴