Fhmasyslt 2. Ay asılarının 2dozuymus 2ayda ates huzursuzluk olmadyda bısey olmaz dedı ebe gercektn de bı etkisi olmadj sukur
4ay atagı berbat dıye duydum sukur bısey olmadı atak falan bsey olmadı cok sukur sakin güzel gectı bugun tam 5ayımızdayız hergun bıseyler ogrenıyolar gulmesı kahkahası baya atacak hazır olun cok keyifli ya Vala ek gıda da atık herkes cok hevesli millettin hanı bu yedirme merakı cok önüne gecemedim maaaswf ben ama benm oğlumda kolıklık gaz faln hıcbı sıkıntı yoktu oyuzden verıyrm yogurt kayısı falan