26 günlük bebeğim var. Normalde 2 saate bir emziriyorum sonra mama veriyorum. Bu şekilde devam etmek mi gerekir yoksa kendisi uyandığında mı beslemem gerekir. Şuan saat kurarar 2 saatte bir besliyorum normalde. Bazende kendi acıkınca ağlıyor öyle besliyorum. Acaba bundan sonra kendi ağlamasını mı beklemem gerekir yoksa bu şekil devam mı etmeliyim