Merhaba canım anneler bir sorum var bebeğim 1 yaşına girecek 2. Aydan beri emmedi ama ben sağdım bir kaç ay sürekli tıkanıklık oluyordu sonra rahatsızlık geçirdim sağamadım bir süre ve sütüm neredeyse kurudu bende sağmayıda bıraktım ama hala göğsümde sertlikler var ve sıktığımda süt geliyor yeşil renkte doktora da gittim normal dedi zamanla vücut atıyor dedi ama hala aynı ve ara ara ağrı oluyor sizde böyle bir durum oldumu naptınız yada çevrenizde böyle bir şey duydunuz mu