Kızlar bebeğim 33 günlük ilk ay aşısını oldu sabah 9.30 dan beri ayaktayız hiç uyumadı dalıyor 5 dk sonra uyanık ve hep meme istiyor aşıdan diye düşünüyorum ama böyle ilk aşıda sıkıntı yaşayanınız oldumu napmam lazım yemek bile yapamadım oturuyorum 🤦🏻♀️