Doğum yapalı 2 ayı geçti birkaç gündür sol alt karnımda bi sancı oluyor bıçak kesiği gibi bişi batar gibi değişik bi his acıyor. Emziriyorum ama geçen hafta Regl oldum ve bitti.
ilgisi var mı onunla bilemedim ama biraz tedirgin etti perşembe günü kadın doğum doktoruma gidicem ama bu normal mi yaşayan var mı sizlere bi soriim dedim