Selam anneler mutlaka aranızda bu durumu yaşayanınız olmuştur diye sormak istedim. 2 ay önce sezeryan doğum yaptım ve hamilelik esnasında çok kilo aldım doğum sonrası göbeğim çok fazla sarktı bunun için özel olarak bişey yaptınız mı krem,korse vs. Her türlü öneriye açığım lütfen yardımcı olun 🥺