AlparslanveAnnesii kullanmayın ciddiyim, mart ayında öyle oldu bizim hazirana kadar ha geçti ha geçecek derken mahvettik çocuğu, en son dermatoloğa gittik şimdi hem şurup hem krem kullanıyoruz ancak toparlanmaya başladı. Bez ve sıcaklar böyle yapıyormuş, bezi de çıkardık, ilerlemeden gösterin mutlaka yazık minnoşa