nesekaan Bence eczaneden alın. Sahte ürün olabiliyor. Bizzat arkadaşımla deneyimledik. Aynı marka mama benimki biberonun kenarında birikinti bırakırken ve rengi sapsarıyken arkadaşımın maması su gibi ve biberonun kenarında kalıntı bırakmıyordu. Asla böyle şeyleri internetten almayın güneş kremi, mama vs gibi şeyleri