Hifa_0539 Bebeğimin ateşi vardı oksuruyor du çok bugün doktora gittik Öksürük için prospan Ateş için minamol sonra da largopen bunları yazdı Ama internetten baktım da prospan 1 yaş altı kullanılmaz yazılıyor sizler kullandınız mı bu şurubu
TheBaby Hifa_0539 prospan en iyisi en bitkiseli. Ben hep onu kullandım. Gönül rahatlığıyla kullanın. Diğerleri öksürüğü artırıyor yada uyku yapıyor
Asilturk Hifa_0539 evet evet cok etkili bitkisel bir şurup balgamı da hafifletiyor öksürüğe de çok iyi geliyor
Hifa_0539 TheBaby 3 aylık bebeginize de verormiydiniz evet doktor da doğal dedi internet ten yazılı 1 yaş altı kullanılmaz onun için biraz tedirgin oldum
TheBaby Hifa_0539 Yok onlar hepsinde yaZıyo hemen hemen. 6 ayda yazıyo. Ama onu yazmak zorundalarmış bi açıklaması vardı ama şu an net hatırlayıp toparlayıp size yazamadım kusura bakmayın
Cicekimftm Hifa_0539 evet ilaçların Türkiye girişinde 1 yaş üstü yazmak zorunda olduğu için öyle yazıyor.