Yamanikomm Musam 60 la devam edin bnde o zaman ole veriyodum siz anliyosunuz 90 ana ne zaman gececginizi bineronu biraktirinca aglar fazla ister zaten
TheBaby Musam O zaman 60 la devam aynen. Zaten ilerde doymayınca o belli edecek doymadığını ağlayarak o zamanda 90 yaparsınız
TheBaby Musam Gaz sancısı kriz şeklinde geliyor. Bacaklarını içe doğru çekiyor. Mama açlığında böyle şeyler yapmıyor. Her mama öncesi , sonrası ama mutlaka gazını çıkarın. Hatta gerekirse mama aralarında bile rahatlatın bebeği.
Yamanikomm Musam 60 la devam edin bnde o zaman ole veriyodum siz anliyosunuz 90 ana ne zaman gececginizi bineronu biraktirinca aglar fazla ister zaten
Sedoss2 Musam doğduğundan beri veriyor musunuz mama? Ben de veriyorum da oğluma şu an da 20 günlük bende kaç cc vermeliyim kafam karışıyor. Siz başlarda kaç veriyordunuz yardımcı olursanız sevinirim. Bir de anne sütü alıyor muydu hiç yoksa sadece mama mı?
Musam Sedoss2 evet hep veriyordum ilk 25 gun 2 satte bir 30 cc verdim şimdi 43 günlük 2 satte 60 veriyorum 25 günden sınra 45 e sonra alıştı 60 a çıkardım 1 hafta sonra da 75 e çıkarmaya çalışacam bebeğiniz kaç kilo doğdu suan kaç kilo
Musam Yamanikomm annelerden birisi de 20 günden sonra 90 a çıkın dedi kafam karıştı canım sıkıldı bebeğim 2 satte 60 içebiliyor
babyandmom1 Benimde kızım 48 günlük 10 günlükken bile 3 saatte 60 içen çocuk şuan 55-60 zor içiyor kusuyor çok 2 gündür bende şimdi 2 saatte 45 vermeyi deneyeceğim
Musam babyandmom1 hmm neden içemiyor acaba benim oğlum da 2 saatte 60 ı geçemiyor 70 denedim yok kusacaktı zorlamadım