@Zeysu2 benim bebeğimde 2 aylık geçen ay aynı sorunu yaşıyorduk. Öyle bir kusuyordu ki hergün ikimizinde 6/7 kez neredeyse üzeri değişiyordu yastık çarşaf kılıfını saymıyorum 💆🏽♀️ Doktor kontrolüne gittiğimizde, doktor kucağına aldı bi kustu ay başladı yine dedim sürekli mi böyle dedi evet dedim reflü dedi. Kontrol etti gazdan çok reflü rahatsız ediyor dedi. Sürekli kıvranıyordu kusunca rahatlıyordu. Doktor gavisconun toz olanını yazdı 3 haftadır falan kullanıyoruz Allaha şükür geçti gibi. 😊 sizinde muhtemelen reflüdür. Ha bu arada bana da inek sütü ürünlerini yemeyi azaltmamı, susam ben tahin içeren şeyleri tüketmememi söyledi. Ben 4 günde 1 kutu helva bitiriyordum onu kestim ama arada sütlü tatlı peynir vs yiyorum ona sınır koymadım.