Sivenoyu tavsiye ederim bugün annemde sürdü yüzüne ve kollarına hiçbirşekilde yanmadı teyzemde sürdü kollarına sürmemişti kolları yandı aradaki farkı kendi gözümle gördüm bebeğimdede hiçbirşekilde kızarıklık yok.
tabakası çok yoğun evet beyaz yapıyor ama ince sürdüğünüzde çokta beyaz gözükmüyor zaten önemli olanda nasıl durduğu değil işe yaraması