[silindi] Sizin bebişler nasıl hanımlar öğlen uykuları bi kaç gundur gunduz uyumak istemiyor aksam 19 gibi yatıp 20 de kalkıyor sonra gece 1 de fln gece uykusuna geçiyor
Ultraslan40 [silindi] 19:00’da yaptığınız uykuyu kesin. 9 gibi akşam uykusuna yatırın, böylelikle erken uyandığı için güne erken başlayacaktır. Bu da öğle uykusuna yorulduğu için geçmesini destekler.
TospikOglusum [silindi] 7deki.iykuyu yapmayın gece 1cok geç gece uykusu için 9gibi gece uykusuna yattın ozman öğlen uykusuna yatar düzen olmadığı için uyuamak istemiyordur cunku gece çok geç yatiyo
Ultraslan40 [silindi] işte buna sizin engel olması lazım. Çünkü kendisi böyle bir uyku rutini kurmuş. Kesinlikle düzeltmelisiniz. Atıyorum uykusu geleceği zaman bi oyun oynayın babası felan en azından 2 saat oyalayın. O saatte uyursa sabaha kadar yatar