Selam kizlar universite hastanelerinde gazi veya hacettepe , tanidiginiz kbbci vs.var mi? Bir kac doktor arastirdim..cesaretimi topladim kışın estetik dusunuyorum.fiyatlar ozellere gore cok makul.olanlarda memnun.
Bazen amannn bosver diyorum ama bastirdigimda daha iyi nefes aliyorum bir de kemeri istemiyorum 😏 ya narkozdan ayilamazsam,ya burnumun ucu sonra duserse ya bir sorun yasarsam diye de kendimi yiyorum bazen 😀 olanlar bir yazarsa sevinirim 🥰