Salihim2 benim oğlum da 24 aylık ve hala emziriyorum. Yavaş yavaş azaltmaya çalışıyorum. Oğlum hem uykuya geçerken hem de gün içerisinde içmek istiyor. uykuları en sona bırakacağım. Her gün oturup konuşuyorum sen artık büyüdüğün için annede süt azaldı, istersen bardaktan içebilirsin bak biz de büyüdük ve bardaktan içiyoruz diye. Eğer imkanınız varsa sizden başka biri uyursun. Ben öğlenleri bebek arabasında gezdirerek uyutmayı planlıyorum. Gece uykusu için de babası yardımcı olacak. Umarım siz de biz de kolaylıkla atlatırız bu süreci 🌼