pinar5595 Bebeğimib kafası yukarı doğru büyüyor gibi geliyor bana normal olan bu mu yoksa olmaması gereken bir şey mi acaba
zuh pinar5595 bizim bebek de öyleydi doktor sagli sollu yatır dedi ve düz kafa yastığı aldım kullanmym duzeldi
Gorkeminannesiii pinar5595 hep aynı yere yatırma canım Bi saga Bi sola yatır düzelir bide yastık kullanma düzelir daha çok küçük
Gizem9565 pinar5595 belki normaldir sana öğle geliyodur rwsim atabilme şansın varsa baksaydı. Anlayan. Arkadaşlar
pinar5595 zuh Selbal Gorkeminannesiii sağa sola yatırıyorum aslında emzirken düz oluyor gibi ama yukarı doğru uzuyor kafa
pinar5595 Ankakusu35 sivriği düzeldi ama arkası öyle yuvarlak çıkıntılı değil genetik olduğunu düşünüyorum bebimde öyle
Ankakusu35 pinar5595 evet kafa yapısı genetikmiş benim bebeğimde 1 aylık kafası için bişeyler söyledi aile büyükleri sizin postu görünce sormak istedim teşekkür ederim
pinar5595 Ankakusu35 siz tabi uğraşın düzeltmek için ben hep yan yatırdım yan yatış yastığı aldım bence düz kafa yastığından daha iyi o sayede şimdi daha iyi kafası. 4 5 aylıkken bir gün düz yatsa kafası ama düz gibi oluyordu sanki yan yatırmak önemli
Ankakusu35 pinar5595 bir sağ yanak bir sol yanak yatırıyordum küçük olduğu için düz yatırmıyorum pek tıkanır diye ama gündüzleri uyanıkken düz yatırmaya çalışıcam yastığa da bakayım hemen sağolun