Aselhuda Bizim ilk aşımız 13 temmuz doktorum özel aşılardan rota aşısını tavsiye etti yaptıran varmı bide ne zaman yaptırdınız ne kadarlıkken yapıldı
AtaVeAnnesii Aselhuda 3 ve 5 te yaptrdik aman ihmal etmeyin gecen birda bi anne post acmisti rotaviruse yakalandi cok pismanim diye tedbir bizden takdir Allahtan🙏
Aselhuda AtaVeAnnesii yaptırmayı düşünüyorum zaten ihmal etmek istemiyorum hemşiremin rota aşısının önemli olduğunu söylemişti
Misirekmegii Aselhuda muhakkak yaptırın 3 ve 5. Ayda rotavirusu 13. 15.aylıkken menenjit aşısını yaptırdık ozel olarak 2 yasta kaldi menenjit aşısı
Es-Es123 Aselhuda mutlaka rota ve menenjit aşılarını yaptırın ihmal etmeyin çok önemli, bu ara birde çocuklarda salgın var zaten 🙏🏼 ayda biz ikisininde ilk dozlarını yaptırdık.
Aselhuda Nilara etti aslında ama hemşirem rota aşısının mutlaka yaptırmam gerektiğini söyledi onuda düşünüyorum
Aselhuda Black8 internette ağızdan damlatılarak yapılır yazıyor galiba öyle hiç bilmiyorum ama siz diyince baktım