Aselhuda merhaba ben yenidoğan hemşireyim eğer mama alıyorsa mamasına günde iki kere 1 çay kaşığı zeytinyağı ekleyin çok işe yarar rahatlatır kendisi içinde bir sıkıntı olmaz ve kendi yediklerinize dikkat edin onlarda kabızlık yapar, gazıda olabilir bunun içinde çok ıkınır sıkınır bebekler gaz damlası kullanabilirsiniz ve her beslemeden sonra mutlaka gazını çıkarmalısınız 😊