Nilara bütün muz 5-6 aylık bebek için çok fazla değilmi ? Hem suan tadım zamanı olduğu için hemde kabız olma ihtimali olduğu için soruyorum bunu . Bir bütün muzu ben bile yesem bi öğünümde yaklasık 3-4 saat acıkmam yani küçük bebeği bilemedim 🤔 blw için bende doktoruma blw hakkında ne düşünüyorsunuz ona yönelsemmi diye düşünüyorum demiştim . Doktorumda 3 gün kuralnı önerdi blw sosyal medyada çok güzel görünüyo ama olayın arka yüzü var bide demişti . Bende zaten çok cesaretli değildim blw için hemen vazgeçtim açıkcaksı . Panik atak falanda değilim sakinimdir ama niyeyse banada blw şirilmiş bi balon gibi geliyo . Suan moda oldu gidiyo . Klasik yöntemler iyidir,candır 🤣 tabii tercih meselesi sevgiler 💐