Merhaba hanimlar ben bugun post acmistim kizim uyumuyor emmiyor cok huysuz demistim fakat hic bir sekilde uyutamadim surekli ağlıyor huzursuz kucakta gezdirince susuyordu… Önce güzelce bi yıkadım kızımı sonra emzirdim biraz ama yıkamama rağmen hağla huzursuz ağlıyor.. Ayagima yatırdım hafif hafif salladım telefonumdan da vakia suresi açtım veya ayet-el kürsü de olur.. inanın bir anda kızıma bir sakinlik geldi durgunlaştı yavrumda nazar varmış.. 10 dakika içinde uyuttum.. Fön sesi elektrik süpürgesi sesiylede çok uyuttum fakat KURAN şifa…. belki bi annemize yardımcı olurum.. 3 ay 20 günlük kizim bu arada 2.kizim