Mrhb güzel anneler aranizda prematüre annesi varmı bilmiyorum ama cevaplarsanz ve yardımcı olursanız çok sevinirim bebeğim 700 gram doğmuştu şuan 7 aylık ve 5 kiloya yakın kilo alımı çok az çocuk doktorumuzda öyle söyledi ek gıdaya başladım fakat kaşıkla hiç mama yemiyor biberonla denym dedi ama maması dışında tatlar kabul etmiyor kilosu da çok az Allah’a şükürler olsun bebeğim sağlıklı kiloya taktığımdan falan değil ama oda biraz gelişsn istiyorm nasl kilo aldırabilirim yada kilo için kullanıpta memnun kaldığınız bişeyler var mı 🥰🙏 cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler