Annemin yada kayımvalidemin evinde bir güzel uyuyor ama bizim evde ne yaparsam yapayım uykuya dalmakta zorluk çekmeye başladı devamlı bir ıkınma hali var kabız değil yapıyor ama uyuyamıyor uyusada 40 dk 1 saat sürmüyor bile bugün 1 aylık olduk çözümü nedir yardımcı olurmusunuz? 😏😦