Pudingimm_14 Merhaba arkadaşlar. Sezeryan doğum yaptım 51 gün oldu. ilk 20 gün kanamam oldu yoğun değil ara ara geldi. Sonra bitmişti 38. Gün tekrar kanamam oldu 5 gün sürdü ve bitti. 2 gündür yine kanamam oluyor sizce normal mi bu durumu yaşayan varmı
Nurish Pudingimm_14 evet canım ben yaşadım sezeryandan sonra çok düzensiz kanamam oldu sanırım normal ama doktoruna danışmanda da fayda var