Arkadaslar merhaba süt toplayici ariyorum bir gogsu emerken digerinden damlayani toplamak icin. Mochi ya da lansinoh farki ne bilmiyorum. Lansinohta askı ve kapak varmis o yuzden sanirim daha cok tercih ederim. Kullananlardan da yorum beklerim. Elinde olup da satmak isteyen varsa konuşabiliriz :)