Kızlar bebeğim 11 ay 20 günlük. Hâlâ emerek uyur. Aşırı meme düşkünü bir bebek. Emerek uyumasını bıraktırmadan gece beslenmesini kesemeyeceğim sanırım. Ama az önce o kadar çok uykusu vardı ki. Dudağına bile dokundurmadigi emziğini tuttu. Sallamama da gerek kalmadan pışpışlamayla uyudu. Ninni de açtım. Bunun belki de ilk ve son olduğunu biliyorum ama sevinçliyim 😅 bebeğinin emzik tutmasına da sevinmez ya bi insan. Sizce bu böyle devam eder mi denemeye devam etmeli miyim? Yoksa sadece bir kereye mahsus birşey midir?