Bebegim 14 ay 11 günlük dün pipisinde zeytin çekirdeği kadar beyz iltihap gibi sert birşey fark ettim aile hekimine götürdüm bebegin polisi geride olduğu icin müdahale edemem cerrahi izleminde sünnet ettirmelisiniz dedi şimdi esim bir doktor a gösteri fotoğrafını o da sünnet istiyor sünnet edin dedi eşim evde yaptırma taraftarı ben ise hastane hem olası bir durum da müdahale edebilirler hemde daha hijyenik olur diye ama hastane de bizi almiyorlarmis ameliyathäneye o yuzden esin eve çağırdı saat 16.30 da geleceklermis bebegim daha sedyeye yatirir yatirmaz aglamaya basliyor sunnet edilirken napicam cok korkuyorum. Nasil geçecek ne yapacam cabuk atlatılır mi sünnetten sonra rahatlar miyiz icim içimi yyiyor lutfen bir akil verin.