Aizat Merhaba anneiler ! Dogum sonrası depresyon kaç hafta surdu ? Ve nasil atlatınız . Kaygı bozuklugu yaşıyorum mutsuzluk , halsızlık uykuzuzluk yaşıyorum
TheBaby Aizat Canım anksiyete başlangıcı gibi olmuşsun sanırım. İlaç ve psikolog desteği yani ikisi bir arada geçiyor. Ama tabi hepsi bahane sen istersen iyileşiyorsun.
isimsiz2021 Aizat sabredin lütfen,geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor. 1-2 aya eski normal bakış açınıza dönersiniz. Bu süreçte bebeğinizin bakımı için yardım almaktan çekinmeyin. İmkan varsa bir çıkın dolaşın hava alın arada🌸
Aizat isimsiz2021 Daha 40 çıkmadi korkuyorum , dun balkona çıktım hemen uzar çarpti , gittim kaç gevşetiçi igne aldım
prensannesi1111 Aizat hepsi oldu canm 2 ay falan surdu benm bide kaynanamlarda kalnca daha da artti tabi 🤣 ama emin ol gecicek suan sana gecmiycek gibi geliyor ama gecicek