E011 Bibs silikon emzik 1 aylık bebeğe büyük mü okur acaba 0 3 yaş olarak geçiyor alıp kullanan vaemı
TheBaby E011 Canım büyük olmaz ama bebekler hangisini kabul eder orası muamma. Ben pahalı markalar aldım kabul etmedi. Sonra babysoft diye sıradan 6₺ lik damaklı emzik aldım öyle güzel emiyorki😁
Bulutiko E011 benimde bebeğim 19 günlük ben 0-6 ay olanı aldım “size 1” olarak geçiyo ama bebeğim sevmedi kauçuk emzik kısmı büyük geldi. Ama philips avent’i çok rahat alıyo o yüzden bibs’i biraz daha ilerleyen zamanda tekrar deniycem
Bkttduha E011 0-6 ay alman lazım canım bizde bips kullanıyoruz 3 aylık olduk 0-6 kullanıyoruz 1-3 büyük olur zaten emdikçe şişiyo
E011 TheBaby satıcıya sordum aslında 0 6 ay almanız daha uygun olur dedi bende burdan da sormak istedim kullanan varmı diye
TheBaby E011 Canım diyorumya her bebek farklı. Deneyerek bulman lazım. Mesela oğlum hiç tutmamıştı benim.
Bulutiko E011 olabilir tabi bilmiyorum benim arkadaşımın bebeği almıştı doğar doğmaz bende o yüzden aldım sever bizimkide diye ama pek sevmedi
Bkttduha E011 hıı bizimki kauçuk ondan söyledim normalde 6 haftada bir değiştirin diyor ama ben 3 aylık oldu şu an 2 aydan beri emiyor hala değiştirmedim
Bkttduha E011 evet şöyle ben ilk slikon damak memesi aldım farklı markalar damak memesini tutmak daha kolay oluyomuş ama doğduğu günden itibaren bi türlü tutmadı 1 aylık olunca bips deniym dedim onu tuttu kauçuk olanı
Bkttduha E011 aynen denemeniz lazım ben çok fazla marka denedim en son bunu tuttu ki bunun tutmak daha zor damak memesine göre