10 gün kaldı tayin göreceğiz inşallah. Eşim görevde 1 aylık için gitti, henüz gelmedi ne zaman da gelir bilmiyoruz umuyoruz ki tayine 5 gün kala gelecek. Ben daha hiç toplanmaya başlamadım. Buradan edindiğim fikirlere göre halı ve koltukları burada yıkatacağım, perdeleri orada yıkayıp asarım. Kıyafetler var yazlık kışlık eşimin kamuflajları vs şimdi ben bunları burada mı yıkayıp götürsem orada mı? Orada yıkarsam büyük kıyafet trafiği olacak uğraşması çok zor. Bir de gittiğim ilçede evin temizliği için kadın bulamadım bir kaç yere sordum 500 ve 700 TL arası ücret istediler, nakliye işleri falan zaten aşırı patladık, ona da para vermek istemiyoruz haliyle yine eşimle beraber yapacağız. Onca işin arasında bir de kendime extra iş çıkarmak istemiyorum. Bana böyle pratik yerleşirken kolay olacak yöntemleriniz varsa Allah için bi yazın ya. Yardıma gelecek kimse yok en azından kolay bitsin.