Aselipekveannesi siz ne yerseniz yiyin vücudunuz bebeğin ihtiyacına göre üretim yapar. 6. Aydan sonra anneden geçen antikorlar yarılanır çünkü bebek kendi bağışıklığını oluşturmaya başlamalıdır. 10. Aydan sonra süt yağlanır, çünkü bebek daha çok enerjiye ihtiyaç duyar. Anne sütünün mucizevi olması, hiç bir müdahale olmadan gün be gün bebeğin ihtiyacına göre vücut tarafından üretilmesindendir. 4. Ayda bebeklerin çok çok büyük kısmında kilo alımı düşüyor. Doktorumuz 250-800 gram arası alması normal demişti. Hareketleri artmıştır, eskisi kadar uzun süre memede kalmak istemiyordur, hemen dikkati dağılıyor etrafı izliyordur vs vs önemli olan 3. aydan sonra aylık kilo alımından ziyade 6 aylık olduğunda doğum kilosunun 2 katına, yaşında ise 3 katına çıkmış olması.