TheBaby Basakural Canım o zaman gündüz uykusunun az olması lazım ki gece iyi uyusun. Gündüz ışık gece karanlık olmasına dikkat edersen yavaş yavaş gece ve gündüzü ayırt eder
Yamanikomm Basakuralbende 12 de yatiriyordum uyumuyor cunku bugun 9 a cekicem bakalimmins uyur aslanuyumuyor benimkide
Basakural Yamanikomm ay 12 ye bile razıyım gece 3 de 4 de yatiyor 40 ından sonra boyle oldu yavas yavas erkene cekmeye calisiyorum erken uyuyor ama en fazla 10 dakika sonra uyaniyor Insallah sen basabilirde yatırabilirsin😏