Her ikisini de çok sevdim kızlar sizlere de önermek istedim.
Deniz ayakkabısı tabanı silikon gibi burnu da kalın baya korunaklı taşlı sahiller için ideal. 👍🏻
Terlikler de piyasadakilere göre yumuşak ve rahat.
Benim 19 aylık oğlum kendi denedi beğendi ve aldı. 😊
Bebek mayolarını deneyenler var ise onlar da bir yorum atarsa sevinirim 🥰