Anneler merhaba
27 aylık oglum farklı oyunlar arayısına girdim .Önceden severdi oyun hamuru kinetik kum şuan pek ilgisi yok .Bende farklı arayışlara girdim evde ne oynabiliriz diye .Bu aydaki bebek anneleri önerisi bekliyorum.Top oynama ,kovalama,su oyunları felan yapıyoruz ama baska önerebileceginiz ilgisini çekecek oyunlar arıyorum ? Neler yapabiliriz