Kızlar selam, oğlum 1.5 aylık. Dün gece saat 5e kadar uyumadı. 5te emzirip uyuttum güzelce. Ben de çok uykusuz kalmışım. Normalde artık alarm kurmuyırdum. Acıktıkça 2 saate bir ağlıyordu kalkıp emziriyordum. Saat 5te uyduktan sonra sabah bi ara ağladı yatağıma aldım. Yanımda emzirmeye çalıştım emmedi. Sonra ikimiz de 11e kadar uyumuşuz. Yani 6 saat aç kalmış. Uyanıp ağlayınca ben de uyandım. Emzirdim hemen.😥😥 o kadar üzüldüm ki… Gercekten çok yorulmuştum oğlum da ağlamayınca… şuan emdi uyumaya devam ediyor. Çok üzgünüm kızlar.😥😥 sizce bisey olur mu(kilo alımı iyi)